Petra Nies

Objectleiding

Petra Nies

“U kunt voor alle facilitaire diensten bij Blankers Schoon terecht. Niets is eigenlijk te gek. En dat geldt ook voor mij. Voor werkelijk alle vragen mag u contact met mij opnemen. U krijgt altijd een passend antwoord, zeker als het gaat over schoonmaak, sanitaire supplies, tapijt reinigen, lamellen reinigen, wassen van de hand- en theedoeken of tijdelijke inval voor eigen personeel. Ik hoor graag van u!”

Iris Leyba

Medewerker Werving & Selectie

Iris Leyba

“Na ruim 18 jaar als objectleidster gewerkt te hebben binnen ons bedrijf, wilde ik graag iets anders gaan doen. Nu werk ik als administratief medewerker Personeelszaken. We zijn een relatief klein team en daarom is de functie best breed. Zo draag ik mijn steentje bij aan de werving & selectie, het beheer rond ziekteverzuim en de urenregistratie. En op maandag en vrijdag ondersteun ik ook onze Service Desk. Bij alles wat ik doe, komt mijn ruime praktijkervaring goed van pas. De werkwijze van Blankers Schoon is persoonlijk, flexibel en daadkrachtig. Als voormalig objectleider kan ik goed inschatten of iemand daar bij past.”

Bart van Wijhe

Support Manager

Bart van Wijhe

“Elke dag ben ik met veel plezier in de weer met sanitaire supplies, machines en vooral met onze klanten. Die staan bij ons natuurlijk op de eerste plaats. Samen met een enthousiast team van experts en specialisten werken we er elke dag aan om ons serviceniveau nog verder te verbeteren. De erkenning die we daarvoor krijgen, geeft extra energie! U kunt mij voor alle mogelijke ondersteuning of verdieping van de dienstverlening bereiken”.

Marion Berghmans

Rayonleider

Marion Berghmans

“Als Rayonleider ben ik het aanspreekpunt voor mijn klanten én voor de teams die bij hen de schoonmaak verzorgen. Op veel plaatsen werken we al jaren met een vaste ploeg. Zo kennen we de klanten goed én kennen zij ons. Ik vind het ontzettend prettig om zo te werken. We zeggen ‘werken met ons is als werken met een familiebedrijf, maar wel met de kennis en ervaring van een landelijke organisatie’. Dat is echt waar in de praktijk. Wat voor schoonmaakvraag u ook hebt, stel hem mij gerust!”

Max van den Berg

Manager Specialistische Reiniging

Max van den Berg

“Bij Blankers Schoon ben ik verantwoordelijk voor de Specialistische Reiniging.
Met 35 specialisten staan we voor u klaar. Flexibiliteit en snelheid vinden we enorm belangrijk. Daarom zorg ik ervoor dat 15 man dagelijks mobiel inzetbaar zijn.
Neemt u gerust contact met mij op als u een vraag hebt over glasbewassing, gevelreiniging, graffiti verwijdering, hogedrukreiniging, softstralen, industriële reiniging, reiniging in Food Industrie, reiniging met hoogwerkers, reinigen van parkeergarages of reiniging in en om het spoor.
Voor periodieke of eenmalige (onderhouds)klussen kom ik eerst bij u langs om uw wensen en mogelijkheden te bespreken. Natuurlijk maken we eerst een vrijblijvende offerte met een duidelijke werkomschrijving. Graag tot binnenkort!”

Leon Milczarek

Support Specialistische Reiniging

Leon Milczarek

“Mijn functietitel zegt het al… ik ondersteun de afdeling Specialistische Reiniging. Voor al uw vragen over de planning van de glasbewassing, maar ook voor overige vragen op dit vakgebied ben ik uw aanspreekpunt. Zodra de planning klaar is, informeer ik u wanneer en hoe laat onze mensen bij u langs komen. We houden van heldere afspraken en staan voor resultaat. Daarom neem ik ook altijd achteraf contact op om te vragen of alles naar wens is verlopen en de kwaliteit van de dienstverlening goed is.’’

Jamie van der Bruggen

Personeelsfunctionaris

Jamie van der Bruggen

“Als personeelsfunctionaris draag ik er aan bij dat onze mensen goed opgeleid aan de slag gaan. Met de juiste mensen op de juiste plaats, leggen we  een goede basis om uit te blinken in schoonmaak én communicatie. Als je doet waar je heel goed in bent, houd je plezier in je werk. Zo is het nu eenmaal. Door erkenning en verantwoordelijkheid te geven én uiteraard eerlijk te beloning, zorgen we ervoor dat we met vaste mensen op dezelfde locaties kunnen werken. Als je aan de slag wilt bij een bedrijf waar de mens centraal staat en waar ruimte is om mee te groeien, aarzel niet om contact op te nemen!”

Ruud Danklof

Ondernemer

Ruud Danklof

“Het werken met en voor mensen én het organiseren en adviseren van professionele schoonmaak is mijn passie.
Vanuit mijn kennis en ervaring ben ik van A tot Z betrokken bij mijn collega’s en onze klanten.
Ik bouw graag aan lange termijn relaties met onze opdrachtgevers en medewerkers, waarbij we groeien en altijd onze afspraken nakomen.
Kortom, met mijn team leveren wij voor u „Dankbaar Werk”.”

Calculator

Giel Schreven

“Blankers Schoon is een bedrijf met hele korte lijnen en een hoge mate van betrokkenheid. Dat betekent dat we allemaal verder kijken dan onze functie. Daardoor kunnen we snel handelen en staan we altijd direct voor u klaar. Ik zorg ervoor dat de calculaties helder en scherp zijn en denk mee in grotere aanbestedingstrajecten. Maar als er snel iets moet worden opgemeten of een klant een dringende vraag heeft, stap ik ook meteen in de auto hoor!”

Office Manager

Nicolina Pavleski

“De Service Desk is bij ons het punt waar alles samenkomt. Ik vind het fijn om hier de spreekwoordelijke spin in het web te zijn. Zo ben ik van bijna alles op de hoogte en kan ik ook op de meeste vragen direct antwoord kan geven. Aanvragen via de website, emails en de meeste telefoontjes komen dan ook bij mij binnen. En mijn collega’s weten mij ook te vinden. Zeker als het gaat om vragen over wagenpark, IT, drukwerk en/of website. En natuurlijk polsen ze mij als ik iets organiseer, zoals een nieuwjaarsborrel of bedrijfsexcursie. In feite regel ik van alles, zodat mijn collega’s zich kunnen focussen op het schoonmaakproces. Want de meeste aandacht van onze organisatie is natuurlijk op u gericht!”

Financieel Medewerker

Ramona Deelen

“Op de financiële administratie zorg ik ervoor dat alle facturen goed worden geboekt en tijdig worden betaald. Daarnaast zie ik er op toe dat onze facturen duidelijk zijn en op tijd voldaan worden. Hebt u vragen over een factuur, dan help ik u heel graag. op mijn afdeling hebben we veel geïnvesteerd in de automatisering van processen. Dat scheelt veel tijd en voorkomt fouten, maar het blijft mensenwerk!”

Financieel Controller

Sonja Damm

“Je kunt als bedrijf alleen uitblinken en groeien als je financieel gezond bent. Als eindverantwoordelijke voor Finance en Control, zorg ik voor alle financiële rapportages die daarvoor nodig zijn. Graag denk ik mee in investeringsmogelijkheden. Maar ik signaleer en benut ook alle besparingsmogelijkheden. Bij Blankers Schoon weten we heel goed dat de specialisten en schoonmakers ervoor zorgen dat het werk perfect wordt uitgevoerd. Op het hoofdkantoor werken we dan ook met een relatief klein team. Uit kostenoogpunt vind ik dat prettig, maar zeker ook omdat je zo overal bij betrokken bent. Als ‘financiële duizendpoot’ zie ik heel veel kansen en mogelijkheden.”