blankersschoon-lq-608-maria

Medewerker Werving & Selectie

Maria Stasio

    • maria.stasio@blankersschoon.nl

“Binnen Blankers Schoon ben ik verantwoordelijk voor de werving en selectie van kandidaten. Persoonlijk contact is wat mijn werk zo leuk maakt. Daarnaast heeft iedere organisatie te maken met de krapte op de arbeidsmarkt en wordt er veel creativiteit gevraagd om alle vacatures ingevuld te krijgen. Dit vergt in mijn positie veel, maar voor een kandidaat die wil vind ik altijd een weg! Wij, bij Blankers Schoon, zijn direct en laten precies weten waar je aan toe bent, zonder dat je voor verrassingen komt te staan. Wij staan voor transparantie, korte lijnen en een mensgerichte aanpak. Spreekt jou dit aan, hoop ik je graag te verwelkomen als eerstvolgende sollicitant! Op naar een mooie toekomst samen!”

Iris Leyba

Administratief medewerker Personeelszaken

Iris Leyba

“Na ruim 18 jaar als objectleidster gewerkt te hebben binnen ons bedrijf, wilde ik graag iets anders gaan doen. Nu werk ik als administratief medewerker Personeelszaken. We zijn een relatief klein team en daarom is de functie best breed. Zo draag ik mijn steentje bij aan de werving & selectie, het beheer rond ziekteverzuim en de urenregistratie. En op maandag en vrijdag ondersteun ik ook onze Service Desk. Bij alles wat ik doe, komt mijn ruime praktijkervaring goed van pas. De werkwijze van Blankers Schoon is persoonlijk, flexibel en daadkrachtig. Als voormalig objectleider kan ik goed inschatten of iemand daar bij past.”

Ondernemer in Schoon

Bart van Wijhe

“Dagdagelijks ben ik bezig met materialen, middelen en machines. Vanuit Schoner Werken hou ik me vooral bezig met ‘omdenken in schoon’. Wilt u uw schoonmaakorganisatie efficiënter inrichten, verduurzamen of vitaliseren? Misschien wilt u juist dat uw medewerkers of klanten ‘schoon’ (meer) beleven in uw organisatie? Neem dan vooral eens een kijkje op www.schonerwerken.nl en begrijp hoe wij omdenken op het gebied van duurzaamheid, efficiency, beleving, innovatie en hygiëne.”

 

Marion Berghmans

Rayonleider

Marion Berghmans

“Als Rayonleider ben ik het aanspreekpunt voor mijn klanten én voor de teams die bij hen de schoonmaak verzorgen. Op veel plaatsen werken we al jaren met een vaste ploeg. Zo kennen we de klanten goed én kennen zij ons. Ik vind het ontzettend prettig om zo te werken. We zeggen ‘werken met ons is als werken met een familiebedrijf, maar wel met de kennis en ervaring van een landelijke organisatie’. Dat is echt waar in de praktijk. Wat voor schoonmaakvraag u ook hebt, stel hem mij gerust!”

Manager Specialistische Reiniging

Max van den Berg

“Bij Blankers Schoon ben ik verantwoordelijk voor de Specialistische Reiniging.
Met 35 specialisten staan we voor u klaar. Flexibiliteit en snelheid vinden we enorm belangrijk. Daarom zorg ik ervoor dat 15 man dagelijks mobiel inzetbaar zijn.
Neemt u gerust contact met mij op als u een vraag hebt over glasbewassing, gevelreiniging, graffiti verwijdering, hogedrukreiniging, softstralen, industriële reiniging, reiniging in Food Industrie, reiniging met hoogwerkers, reinigen van parkeergarages of reiniging in en om het spoor.
Voor periodieke of eenmalige (onderhouds)klussen kom ik eerst bij u langs om uw wensen en mogelijkheden te bespreken. Natuurlijk maken we eerst een vrijblijvende offerte met een duidelijke werkomschrijving. Graag tot binnenkort!”

blankersschoon-hq-624

Coördinator backoffice

Henk van der Maat

“Met de ervaring die ik in de schoonmaakbranche reeds heb opgedaan als leidinggevende van diverse centrale afdelingen ben ik nu verantwoordelijk voor de backoffice binnen dit mooie familiebedrijf. Vanuit mijn rol draag ik mijn steentje bij aan de optimalisering van (administratieve en financiële) processen zodat de interne organisatie zich ook verder kan ontwikkelen. Mijn motto is dan ook: laat operationele collega’s vooral bezig zijn met het uitoefenen van hun vak als spil tussen klant en schoonmaakmedewerkers op de vloer en ondersteun waar mogelijk in de administratieve rompslomp! Dat is voor mij écht ‘Dankbaar Werk’.”

Jamie van der Bruggen

Personeelsfunctionaris

Jamie van der Bruggen

“Als personeelsfunctionaris draag ik er aan bij dat onze mensen goed opgeleid aan de slag gaan. Met de juiste mensen op de juiste plaats, leggen we  een goede basis om uit te blinken in schoonmaak én communicatie. Als je doet waar je heel goed in bent, houd je plezier in je werk. Zo is het nu eenmaal. Door erkenning en verantwoordelijkheid te geven én uiteraard eerlijk te beloning, zorgen we ervoor dat we met vaste mensen op dezelfde locaties kunnen werken. Als je aan de slag wilt bij een bedrijf waar de mens centraal staat en waar ruimte is om mee te groeien, aarzel niet om contact op te nemen!”

Ruud Danklof

Ondernemer

Ruud Danklof

“Het werken met en voor mensen én het organiseren en adviseren van professionele schoonmaak is mijn passie.
Vanuit mijn kennis en ervaring ben ik van A tot Z betrokken bij mijn collega’s en onze klanten.
Ik bouw graag aan lange termijn relaties met onze opdrachtgevers en medewerkers, waarbij we groeien en altijd onze afspraken nakomen.
Kortom, met mijn team leveren wij voor u „Dankbaar Werk”.”

Calculator

Giel Schreven

“Blankers Schoon is een bedrijf met hele korte lijnen en een hoge mate van betrokkenheid. Dat betekent dat we allemaal verder kijken dan onze functie. Daardoor kunnen we snel handelen en staan we altijd direct voor u klaar. Ik zorg ervoor dat de calculaties helder en scherp zijn en denk mee in grotere aanbestedingstrajecten. Maar als er snel iets moet worden opgemeten of een klant een dringende vraag heeft, stap ik ook meteen in de auto hoor!”

Financieel Medewerker

Ramona Deelen

“Op de financiële administratie zorg ik ervoor dat alle facturen goed worden geboekt en tijdig worden betaald. Daarnaast zie ik er op toe dat onze facturen duidelijk zijn en op tijd voldaan worden. Hebt u vragen over een factuur, dan help ik u heel graag. op mijn afdeling hebben we veel geïnvesteerd in de automatisering van processen. Dat scheelt veel tijd en voorkomt fouten, maar het blijft mensenwerk!”

20200929-blankers-hq-001

Manager Schoonmaak

Wendy van Vroonhoven

“Elke dag ben ik met veel plezier in de weer om samen met mijn operationele collega’s van de reguliere schoonmaak te zorgen voor een hoge kwaliteit van dienstverlening en tevreden klanten. Ons grootste kapitaal zijn de collega’s op de vloer die dagdagelijks zorgen voor een schone werk- en/of leefomgeving. Het is onze taak, als leidinggevenden, om te zorgen dat zij hun werk naar volle tevredenheid van onze opdrachtgevers kunnen uitvoeren, dat is voor ons écht ‘Dankbaar Werk’!

Financieel Controller

Sonja Damm

“Je kunt als bedrijf alleen uitblinken en groeien als je financieel gezond bent. Als eindverantwoordelijke voor Finance en Control, zorg ik voor alle financiële rapportages die daarvoor nodig zijn. Graag denk ik mee in investeringsmogelijkheden. Maar ik signaleer en benut ook alle besparingsmogelijkheden. Bij Blankers Schoon weten we heel goed dat de specialisten en schoonmakers ervoor zorgen dat het werk perfect wordt uitgevoerd. Op het hoofdkantoor werken we dan ook met een relatief klein team. Uit kostenoogpunt vind ik dat prettig, maar zeker ook omdat je zo overal bij betrokken bent. Als ‘financiële duizendpoot’ zie ik heel veel kansen en mogelijkheden.”

Coördinator Servicedesk

Marlies Mulder

Blankers Schoon voelt, ondanks de groei die het bedrijf doormaakt, als een écht familiebedrijf. Het was mij wel verteld vooraf, maar in de praktijk merk je echt hoe plat de organisatie is en hoe kort de lijnen werkelijk zijn. Dat is erg prettig, want daardoor kan er snel overlegd én gehandeld worden. Dat is ook nodig, want we willen bij de Service Desk alle klantvragen zo snel en zo goed mogelijk beantwoorden.

Als Coördinator Servicedesk ben ik ook verantwoordelijk voor communicatie en marketing. Daarnaast houd ik mij actief bezig met de commerciële binnendienst en het continu verbeteren van interne processen. Het voelt heel goed om in deze relatief jonge organisatie te kunnen bijdragen aan het uitbouwen en stabiliseren van de organisatie, waardoor onze schoonmakers zich ‘buiten’ volledig kunnen toeleggen op het uitblinken in het werkveld. Daar moet nu eenmaal het ‘echte werk’ gebeuren, naar volle tevredenheid van onze opdrachtgevers. Zo verrichten we bij Blankers Schoon écht Dankbaar Werk!”

Operationeel Manager

Erik Ruijters

vw

Onze operationele helden!

Samen zorgen wij iedere dag voor tevreden klanten en tevreden medewerkers. De veelzijdigheid van ons vak is wat ons werk zo mooi maakt. Iedere dag samen ‘Dankbaar Werk’ uitvoeren, daar zijn we trots op!