Blankers Schoon is trots op haar opdrachtgevers en op de resultaten van haar klantbelevingsonderzoek!

 In Blankers Schoon

Zeer verheugd zijn wij met de resultaten van ons klantbelevingsonderzoek, waarin de respondenten ons gemiddeld een ‘ruim voldoende’ geven voor de belevingskwaliteit van de schoonmaak! Dankbaar zijn wij ook voor de hoge respons van maar liefst 42%!

Goede schoonmaak, goede communicatie en een goede prijs-kwaliteitverhouding zijn de belangrijkste factoren om de samenwerking met ons te continueren. De overgrote meerderheid van de respondenten is op de hoogte van onze aanvullende dienstverlening. We hebben het afgelopen jaar fors geïnvesteerd om onze aanvullende diensten onder de aandacht te brengen en dit is gelukt! Daarnaast vinden de respondenten de geur na het schoonmaken en de houding van de schoonmaker belangrijke factoren, die de belevingskwaliteit van de schoonmaak bepalen.

Wij danken de respondenten voor het invullen van het klantbelevingsonderzoek en gaan dankbaar aan de slag met de uitkomsten!

Laat een reactie achter